2011-05-25

201. Zertzeladak III



“Benetako bidaia ez da bide berrien bila aritzea, begi berriz jabetzea baizik.”
-Denboraren bila ibili zen batek esana-

Zenbat jende dagoen 25 de Mayoko plazan. Gaur bete dira 201 urte Argentinak independentzia lortu zuenetik. Ez zaizkit gisa honetako jaiak gustatzen; begiratu axkar bat eman plazari eta kafetegi batetara sartu naiz "100 años de soledad" galtzarbean nuela. Zer ospatu baina gehiago zer borrokatu eta zer eskatu eta zer egin dagoela iruditzen zaidalako. Baina bidean goaz. Ahaztezina izan zen joan den igandea. Euskal Etxean ospatu genuen garaipena, gure garaipentxoa. Mekauendios!!!!!!!
Bitxia da orain zortzi hilabete zapaldu nituen kaleetan galtzea berriro; bohemioz eta alkoholikoz betetako taberna-zulo ilunetara itzultzea. Itxi da zikloa. Badator amaiera. Galtza zikin eta oinetako zulatuen heriotza. Etxeko sala. Nire komuna eta komuneko taza.
Benetan zara ederra, B.A. Faltan botako zaitut. Eta faltan bota zaitut.
Ederra izan da bederatzi hilabete igarotzea mugikorrik gabe; zalantzan nago Rio de La Platara bota harrika mobilla edo ze ostia egin. Baina badakit Madrilen hegazkinetik jeitsi orduko ezkerreko barrabilak berriro bizilaguna izango duela patrikan. 
Eta zer gehiago... Ah bai. Egun hauetakoren batean mozkortu egingo naiz. Asado bat egingo dugu. Matea hartuko dut. Eta ohartzerako azken aldiz sartuko naiz busean, Paraguayra joateko. A todo esto. Hasi naiz udararako txiste repertoria prestatzen. 
- Hola señor, soy paraguayo y vengo a pedirle la mano de su hija, para casarme con ella. 
- ¿Para qué? 
- Paraguayo.

 

1 comentario:

  1. Txintarrilandian esaten diaten moduan...
    "akabo gure etxeko behiek!!!"

    ResponderEliminar